DUVARLAR5

Doğum günlerine her zaman aşırı değer vermiş, etrafımda arkadaş ortamımda sayının artmasıyla güvenli olacağıma olan inancımı büyütmüştüm kendi iç dünyamda. Ne kadar insan o kadar güven, ne kadar arkadaş o kadar huzurdu. Peki neden bu karmaşa beynimde işgal etmişti ? Bana bu sözleri söyleten neydi? 

 13 yaşındaydım. 13. Yaş günüm. Arkadaşlarım gelecek diye o kulübe duvarlarınla tebeşirle iyi ki doğdum yazmış güzel Dilek sevinç ve o çocukcu duygularla kahkaha atıyordum o iğrenç evin terasında. O korkunç ses, o iğrenç varlık gelene kadar. ordaydı elinde doğum günü pastasıyla benim pastamla! Gelen arkadaşlarıma kapıyı açmadım. O yazıları tek tek kazıdım ellerimle. Çünkü bana yapılmış o şey o kızlara da olabilirdi. O kapıyı açsam onlar da canavarla tanışabilirdi. Akşama kadar ağladım. Annem gelene kadar.. 

doğum günü benim için neydi biliyor musunuz 13 yaşında birşeylerin iğrenç birinin korkusuyla üflenmemiş pastaydı. Doğum günü arkadaşlarımdan köşe bucak saklanmaktı. Benim için doğum günü içine içine ağlamaktı. Çikolatalı pastadan nefret etmekti. Ben o günden sonra yalnızlaştım. O eve gelebilecek herkesi uzaklaştırdım etrafımdan. Sonra düşündüm ve okadar üzüldüm ki. Büyüyünce renk renk balonlarım olacaktı, birsürü sevdiğim arkadaşım. Kendi evimde olacaktım. Korkmayacaktım. Deli gibi gülecektim.Öyle güzel sarılacaktım ki insanlara, asla yalnız kalmayacaktım.Ve yaptım da biliyor musunuz. Liseye geçmemle birlikte birsürü parti verdim. Dolu sofralar, güzel arkadaşlar. Sıkı sıkı sarılmalar. Renk renk hediyeler, balonlar.

Ama öğrendiğim en güzel şey şuydu ki doğum günü güvende hissetmekti. Doğum günü haykırmaktı. Sarılabilecek bir kaç kişiydi.Ben hala doğum günümde yalnız kalmaktan korkarım biliyor musunuz. 13. Yaşıma dönmekten, o evde hissetmekten, çikolatalı pastadan, canavardan... 


Ve ben o yaşında anlamıştım. Bazen bir mum ruhunuzu söndürüyor. Bazen siz acıya üflüyorsunuz...Ve ben her sene 13. Yaşıma hitaben üflüyorum mumları. O kıza sarılıyorum dolu dolu..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Veda

Pişmanlık